Login Hasło
Tylko najświeższe wiadomości
Wiadomości » Gospodarka »

Start nowego elektronicznego dziennika Ruperta Murdocha

Start nowego elektronicznego dziennika Ruperta Murdocha

Dziś premiera "The Daily", nowego dziennika Ruperta Murdocha przeznaczonego dla użytkowników iPada. Szef News Corp., właściciela m.in. "The Wall Street Journal", "The New York Post" i Fox News Channel, jest przekonany, że użytkownicy iPadów będą chętnie płacić za informacje, które dotychczas mieli w internecie za darmo.
Efektowna wizualnie prezentacja dziennika i atrakcyjny styl doniesień mają ich do tego zachęcić.

Choć czytelnicy skłonni są płacić za specjalistyczne doniesienia prasowe, takie jak na przykład "Wall Street Journal" czy "Financial Times", nie ma na ogół zbyt wielu chętnych do ogólnych informacji dostępnych za darmo na wielu stronach internetowych.

Jednak branża prasowa uwierzyła w potencjał iPada używanego przez nowe pokolenie czytelników, dla których papierowa gazeta jest równie przestarzała jak telefony stacjonarne.

Murdoch wydał na "The Daily" 30 mln dolarów w nadziei, że zdoła przyciągnąć chętnych do zapłacenia 99 centów tygodniowo za aplikację, która zapewni im dostęp do najnowszych wiadomości, sportu, rozrywki i plotek.

Rupert Murdoch jest zdeterminowany, by znaleźć model finansowania prasy w świecie nowych technologii i od dawna już lobbuje za wprowadzeniem opłat za korzystanie z internetowych wydań gazet i czasopism, pisze "Los Angeles Times".


Źródło:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,9041017,Start_nowego_elektronicznego_dziennika_Ruperta_Murdocha.html
Dodano: 02-02-2011 10:46
Odsłon: 278

Skomentuj: