Login Hasło
Tylko najświeższe wiadomości
Wiadomości » Rzeszów »

Ekspres Zapiekanka przeprasza klienta za drut

Ekspres Zapiekanka przeprasza klienta za drut

W związku z artykułem zamieszczonym na stronach "Gazety Wyborczej" chciałabym przeprosić Pana Grzegorza Woźniaka za przykry incydent z jego udziałem w naszym barze oraz wyjaśnić zaistniałe okoliczności [chodzi o drut znaleziony w zapiekance przez klienta - red].
Przykro mi, że personel zachował się niewłaściwie wobec słusznie niezadowolonego klienta. Nasz pracownik powinien był pana Woźniaka przeprosić i zaproponować wymianę posiłku lub zwrot pieniędzy. Nie stało się tak, pomimo że dokładamy wielu starań oraz przeprowadzamy szereg szkoleń dla pracowników, mając na celu właściwą obsługę klientów, szczególnie tych skarżących się na jakość naszych usług - bowiem to ich uwagi mogą pomóc nam w polepszeniu jakości naszych produktów i obsługi. Z Panem Woźniakiem spotkał się jeden ze współwłaścicieli sieci. Na spotkaniu zostały wyjaśnione okoliczności zajścia oraz powód opóźnionej reakcji z naszej strony.

Nasze lokale przechodzą regularne kontrole i wierzę, że wpływają one pozytywnie na jakość podawanych dań i warunków ich przygotowania. Właściciele lokali gastronomicznych nie ma możliwości kontroli kuchni 24 godziny na dobę. Dodatkowa kontrola z zewnątrz zawsze mobilizuje personel do staranności w utrzymywaniu czystości w lokalu, a także nadzoru nad świeżością produktów. Kontrola taka to normalna i rutynowa procedura, podczas gdy artykuł sugeruje, iż ma ona wyłącznie wymiar kary dla właściciela lokalu.

Kontrola Sanepidu odbyła się we wtorek 23 sierpnia, z wynikiem dla nas pozytywnym. Otrzymaliśmy zalecenia odnośnie do nieużywania szczotek do czyszczenia grilla, jak i pozostałych urządzeń. Zalecenia zostały wdrożone natychmiast.

Pragnę zapewnić, że dbamy o jak najwyższe standardy w naszym barze. Na naszej stronie internetowej można znaleźć kontakt do właściciela i do biura naszej firmy. Dokładamy wszelkich starań, aby uwagi klientów były uwzględniane, a opisana sytuacja jest przykrym wyjątkiem, którą postaramy się naprawić.

Z poważaniem


Źródło: Gazeta Wyborcza Rzeszów
http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,10175132,Ekspres_Zapiekanka_przeprasza_klienta_za_drut.html
Dodano: 26-08-2011 12:00
Odsłon: 116

Skomentuj: